Na de feestdagen kleuren de straten van Venlo weer iets groener, want dan worden de kerstbomen van vele huishoudens op straat gezet.
Dit is de op een-na-drukste week van onze vereniging. Dan gaan stafleden, bestuursleden en leden van de oudere speltakken op pad om in de wijken de uit-huis geplaatste bomen te verzamelen om deze op de zaterdag te laten versnipperen. Voor deze actie stelt de gemeente Venlo een vergoeding ter beschikking, zodat wij het lidmaatschap tegen een zo laag mogelijk bedrag aan kunnen bieden.

Deze keer valt het in de week van Drie-Koningen
Wij halen op donderdag, vrijdag en zaterdag in de eerste week van het nieuwe jaar, uw en andermans bomen op!

De deelname is gratis en voor koffie, thee, soep en broodjes wordt gezorgd.
Daarnaast ben je meteen welkom op het mid-zomer-kerstfeestje* voor de deelnemers aan deze activiteit!
(* indien de situatie het toe laat)

Om alles in goede banen te leiden, worden er vooraf uitnodigingen verstuurd en een heel ophaalschema gemaakt.

Doe jij ook mee? Neem contact op!

Vele handen maken licht werk,..
Dit omdat er heel veel bomen opgehaald moeten worden!
Houd je e-mail, je WhatsApp en de roddels van onze groep in de gaten voor meer info!